Etykiety

sobota, 28 stycznia 2012

Odżywka do paznokci - I

Cześć! Dzisiaj przejdę znów do tematu paznokci :) Na pewno niekóre z was mają problem łamliwych, słabych i brzydkich paznokci. Używałam już wielu odżywek i żadna mi nie pomogła oprócz tej z Eveline. Teraz trochę o niej :)

Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament. Nie potrafię opisać słowami jak ta odżywka zmieniła moje paznokcie! Może zacznę od plusów?
+ paznokcie po tygodniu są mocniejsze i twardsze
+ po zmyciu lakieru, ładnie się błyszczą
+ kolor - gdy nałożymy 2 warstwy lub więcej kolor jest taki...mleczny, bardzo ładny :)
+ szybko schnie
+ wydajny
+ z pendzelka nie wypadają włoski
Co do minusów, to nie ma ich za wiele, ale jednak są:
- 2 razy silniejszy, duszący zapach niż zwykły lakier
- gdy trzecią warstwę trzymamy na paznokciach dzień dłużej zaczyna podchodzić pod lakier powietrze i się odpryskuje.
Cena to ok. 10 zł w Rossmanie :)

Zapraszam do przeczytania następnej notki, która będzie o kolejnej odżywce do paznokci :)


+ Wiecie może dlaczego na moim blogu mam zmienioną godzinę? Jest 23 a pokazuje, że jest 14.

12 komentarzy:

  1. Ja też używam odżywki z Eveline tyle, że moja to 8 w 1 czy coś takiego. Jest genialna!
    Niestety kończy się, więc teraz mam zamiar kupić właśnie tę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też tak miałam z godziną. Musisz wejść w ustawienia i zmienić. A dokładniej Ustawienia -> Formatowanie -> strefa czasowa i zmieniasz na warszawę (GMT + 01:00).Mam nadzieję, że pomogłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pomoc :) Myślałam, że sprawdzałam już wszędzie, ale akurat do formatowania nie zajrzałam :)

      Usuń
    2. Hehe no ja też się trochę naszukałam zanim na to wpadłam więc od razu napisałam :P

      Usuń
  4. Bardzo fajna : ))

    obserwujemy ? : )

    OdpowiedzUsuń
  5. wiesz co mi bardzo wzmocniło paznokcie? zaczęłam brać skrzyp,brałam tak przez miesiąc i na prawdę różnica jest ogromna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi super, jak dla mnie swietne jest, że przy dwóch warstwach robi sie mleczna, większośc odżywek jest przeźroczysta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę posiadała już sprawny aparat, to zrobię zdjęcie, bo kolor jest naprawdę cudowny :)

      Usuń
  7. Dziękuję za link do recenzji.
    Ja mam bardzo dobre zdanie o odżywkach z tej firmy.
    Ale najgorszy ich minus to właśnie duszący zapach, momentami nawet oczy mi łzawią jak maluję nią paznokcie.
    Jak wykończę 8w1 i SOS to wezmę się za diamentową, ale na razie niech czeka na swoją kolej.

    Zapraszam częściej do siebie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i za każdy bardzo dziękuję!♥
Odpowiadam pod otrzymanym komentarzem, oraz na waszych profilach :)