Etykiety

piątek, 24 lutego 2012

TAG: 5 kosmetycznych rzeczy, których wcale nie chcę mieć! :)

Witajcie kochane! :) Dzisiaj nie będzie żadnej recenzji, jednak nadal w temacie kosmetyków :)
Jakiś czas temu zostałam otagowana przez Égotiste, której bardzo dziękuję za pamięć i przepraszam za taką późną odpowiedź :)
ZASADY:
- napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady.
- zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:
  • maja tańsze odpowiedniki,
  • są przereklamowane,
  • amatorkom są niepotrzebne,
  • bo to sposób na niepotrzebne wydatki.
-Krótko wyjaśnij swój wybór i zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek.

1.Puder do włosów zwiększający objętość - użyłam go jeden jedyny raz i się do niego zraziłam. Uczuciu matowych, ale zarazem tłustych i przyklapniętych włosów mówię NIE!

2. Jedwab do włosów - nie mówię tu o jakiejś konkretnej firmie, ale o wszystkich tego typu kosmetykach. Jako, że mam włosy ze skłonnością do przetłuszczania się, nie jest mi jedwab potrzebny, ponieważ przetłuszcza moje włosy :)

3. Kremy wyszczuplające i antycellulitowe - nie działają, a tylko wydajemy na nie pieniądze. Czy nie lepiej uprawiać jakiś sport albo stosować dietę?

4. Paleta cieni do powiek - czasami używam beżowego, szarego, brązowego cienia do powiek, więc reszta kolorów jest mi zupełnie zbędna. 'Amatorkom są niepotrzebne' :)

5. Produkty z Under Twenty - 'przejechałam' się na nich wiele razy i nie chcę już do nich wracać. Na blogu pojawiły się recenzje dwóch z nich :)

Do zabawy zapraszam:
it-inspires-me
inspiracyjna
byoleta
enamour
Kasiek
oraz WSZYSTKIE bloggerki, które jeszcze nie wzięły udziału w tej zabawie :)

Wiadomo, kobieta zmienną jest, więc może nadejść taki czas, że jednak kupię któryś w wyżej wymienionych produktów. Trzymajcie się ciepło kochane! Buziaki! :)

16 komentarzy:

  1. Jest mi bardzo miło, że mnie otagowałaś, dziękuję. :*

    Jeśli wymyślę jakieś odpowiedzi, to może zrobię ten TAG. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za informację a'propo tego pudru, bo ostatnio stałam przed regałem i zastanawiałam się czy jest wart mojej uwagi i portfela ;).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :* W wolnej chwili może się przyłączę, aczkolwiek nie wiem czy są takie produkty, które uważam, że nie są mi potrzebne. W zasadzie to chciałabym mieć wszystko haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 1-3 całkowicie się zgadzam:)
    dodaję do obserwowanych i zachęcam do rewanżu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zraziłam się do kosmetyków under Twenty - pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaję się do obserwatorów i liczę na to samo u mnie ;]
    http://zwyklaniezwykla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam doczynienia z takim pudrem:) Ale poza tym to mam podobne odczucia do reszty produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja muszę sobie sprawić coś z under20 : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey :) dzięki za otagowanie :) w wyniku mojej poprawki za tydzień tą notkę będę mogła zrobić dopiero na następny weekend ale postaram się zrobić :)) zgadzam się z żelami under 20 i paletami wszystkich kolorów tęczy, a co do perfecty slim nie byłabym taka pewna:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję kochana za otagowanie! Na pewno odpowiem w wolnej chwili!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja staram się dużo komentować. W weekend zawsze wchodzę na jakieś nowe blogi, potem widzę, że na mój zagląda ktoś u kogo jeszcze nie byłam (co bardzo mnie cieszy) i jakoś daję radę :P Ja się zastanawiam co robią te 'lepsze' bloggerki, że nie komentują za dużo, a mają tyle nowych 'widzów' i codziennie więcej. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. co do cud produktów antycellulitowych to sie zgadzam ;) wyrzucanie pieniędzy w błoto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do olejowania, to ja nie zauważyłam zmian w przetłuszczaniu się moich włosów, a też czasem mają do tego skłonność ;p

      Usuń
  13. Dokładnie tak jak mówisz ;P Wiadomo, że każdy kto zakłada bloga o tym marzy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog.
    Obserwuję, liczę na rewanż.
    rousseroulette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki za obserwowanie ;)
    skoro chcsz, to jasne, że nepiszę coś o przyspieszaczu wysychania lakieru
    o ja też nie czuje potrzeby posiadania wielkiej palety cieni, uważam, że tak do około 10 kolorów w jednej palecie to maks, a jdwab do włosów bardzo lubie, bo mam włosy zupełnie inne niż twoje
    beautandfashion95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i za każdy bardzo dziękuję!♥
Odpowiadam pod otrzymanym komentarzem, oraz na waszych profilach :)