Etykiety

środa, 11 stycznia 2012

Zakupy!!

Wczoraj wybrałam się na małe zakupy w poszukiwaniu kosmetyków :) Oto co kupiłam:
Maska z zieloną glinką z Ziaji :) Na wizażu poczytałam trochę opinii na jej temat i muszę powiedzieć, że są bardzo różne. Dla niektórych to najlepsza maseczka na świecie, dla innych najgorsza. Postanowiłam przetestować ją osobiście, więc recenzja pojawi się za jakiś czas :)
Cena - ok. 6 zł w Naturze
Szampon z Timotei do włosów suchych i zniszczonych. Uwielbiam go! Kupują już od jakiegoś czasu i muszę powiedzieć, że nie potrafię wypowiedzieć się o nim źle :) Recenzja wkrótce!
Cena : 12 zł za 750 ml w Tesco :)

Wybielająca pasta do zębów z Blend-a-med. Na efekty trzeba będzie trochę poczekać, ale myślę, że będę się mogła o niej dobrze wypowiedzieć :)
Cena : 7.99 zł w Rossmannie (w promocji - normalna cena to 10.99 zł)

Mam nadzieję, że będę zadowolona z tych nabytków :)
- X

1 komentarz:

Każdy komentarz czytam i za każdy bardzo dziękuję!♥
Odpowiadam pod otrzymanym komentarzem, oraz na waszych profilach :)