Etykiety

czwartek, 5 stycznia 2012

Kremy do twarzy i jej pielęgnacja!

Hej! Dzisiaj pisze O ;) W dzisiejszej notce będę oceniać kremy do twarzy, miałam tak w planach ale też dostałam wiadomość, że przydałaby się notka o pielęgnacji twarzy. W tym wpisie będę oceniać krem Nivea Creme – uniwersalny krem do twarzy oraz Ziaja Nuno „Nuno-technologia przeciw pryszczom – krem antybakteryjny.
O: Nivea Creme: Jest to najlepszy krem na świecie! Używam chyba od zawsze i żaden krem tak nie nawilża skóry twarzy. Może dla niektórych jest on za tłusty ale jeśli tylko to was broni od kupna tego kremu to zapomnijcie o tym! Ten krem jest delikatny, nie podrażnia skóry i nie trzeba tak jak w niektórych kremach omijać okolic oczu czy ust. Nie wiem co więcej napisać o tym kremie… Po prostu go kupcie, bardzo polecam!
Zapach: Przyjemny, delikatny

Konsystencja: Gęsty, maziowaty ;p

Wydajność: Starcza na bardzo długo, nie potrzeba dużo nakładać

Cena: Cena jest różna ponieważ są różne pojemności tych kremów ;)

Zgodność z etykietą: 95%

Znaki szczególne: Przez krótszy okres czasu wytrzymuje wyższe temperatury (nie zmienia konsystencji), ponieważ gdy jechałam samochodem w podróż do Bułgarii był w kosmetyczce więc nie było tam zbyt chłodno, czy nawet letnio ;]
Nuno „Nuno-technologia przeciw pryszczom – krem antybakteryjny: Moje koleżanki mają różną opinię na ten temat. Ja byłam zadowolona ale do czasu… Gdy zaczęłam mieć problemy dermatologiczne przestałam go używać ponieważ bardzo podrażniał i wysuszał mi skórę. Robiła się czerwona i piekła. Myślę, że dlatego iż jest on antybakteryjny, a takie kremy często posiadają silniejsze składniki. Krem jest w miarę dobry, ale zastanówcie się zanim go kupicie czy wasza cera jest tłusta i potrzebuje kremu, który ograniczy wydzielanie się łoju. J




Jeśli jesteśmy już przy twarzy chciałam dać krótkie rady jak o nią dbać. Jeśli chodzi o pojedyncze wypryski, krostki czy syfki – nie drapcie, nie wyduszajcie, nie otwierajcie tego jeszcze bardziej, uważam, że syfka można wydusić kiedy już naprawdę jest duży lub biały -,- Jeśli chodzi o zaskórniki… Wiem, wiem, że każdy ma z nimi problem, że się łuszczą, że są tłuste i czasami duże. Nie dotykajcie tego brudnymi dłońmi bo tylko pogorszycie sprawę, możecie tym nawet wywołać stan zapalny i będzie ich jeszcze więcej. Nie wolno ich wyduszać! Zostają po tym nie zamknięte dziury, w których zbiera się nowy brud i łój. Bardzo polecam „parówkę” – pewnie kojarzycie to z jedzeniem ;p ale jest to domowy sposób na zaskórniki, który zdaje egzamin ale o tym napiszę w następnej notce o maseczkach i sposobach radzenia sobie z zanieczyszczoną cerą.
Mam nadzieję, że będziecie dodawać więcej komentarzy! Jeżeli nie macie konta - nie szkodzi! Możecie dodać komentarz anonimowo! Zależy nam na waszej opinii! :)
Nowy wpis X już jutro, pozdrawiam 
-O :)   

4 komentarze:

  1. A jeśli chodzi o wągry to bardzo dobrym sposobem jest przemywanie twarzy mlekiem zamiast toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A po jakim czasie jest poprawa? ;) Dzięki, że powiedziałaś, bo nawet nie wiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znoszę tego kremu Nivea ! Jest strasznie ciężki :( Wgl nie mogę znaleźć nigdzie fajnego kremu nawliżającego :( Mam cerę skłonną do wyprysków, próbowałam różne kremy typu Nivea, Under 20, Garnier -wszystkie są do kitu ! Może poleciłabyś jeszcze coś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że powinnaś wybrać się do sklepu i poczytać opakowania kremów do twarzy z Ziaji ponieważ one też są nawilżające.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz czytam i za każdy bardzo dziękuję!♥
Odpowiadam pod otrzymanym komentarzem, oraz na waszych profilach :)